Veel gestelde vragen

Hier kun je veel gestelde vragen vinden over het park. Kun je nog steeds geen antwoord vinden op je vraag stuur dan een mailtje naar [email protected]

Tickets en reserveringen

Kan ik mijn ticket omruilen voor een andere dag?

Nee, helaas. Het is niet mogelijk om een ticket om te ruilen voor een andere dag. Kijk bij het bestellen van je tickets of je alles goed hebt ingevuld en de juiste datum hebt geselecteerd.

Kan ik telefonisch, bij de kassa of via e-mail tickets reserveren?

Tickets kunnen alleen via onze website gereserveerd worden. Helaas is het niet mogelijk om tickets telefonisch of via e-mail te reserveren. De kassa’s bij de ingang van het park zijn gesloten om drukte te voorkomen. Bestel je tickets daarom makkelijk en snel op onze website. Bij voorkeur print je de tickets alvast thuis uit. Wanneer dit niet mogelijk is zorg er dan voor dat de tickets duidelijk zichtbaar op je smartphone staan voordat je naar het park komt.

Ik heb een kortingsbon? Kan ik die nog gebruiken?

Op dit moment moeten alle bezoekers vooraf online hun entreebewijs op datum kopen. Om controle te houden over het aantal bezoekers is het alleen mogelijk om kaarten te kopen via onze website. Helaas is het dus niet mogelijk om een kortingsbon te gebruiken.

Kan ik spontaan naar het park komen en een kaartje aan de kassa kopen?

Nee. Alle bezoekers van Deltapark Neeltje Jans moeten vooraf online hun entreebewijs op datum kopen. Dit kan niet aan de kassa. De kassa’s zijn gesloten.

Moet ik online tickets uitprinten?

Wanneer je de mogelijkheid hebt om je tickets te printen heeft dit onze voorkeur. Dit om drukte bij de controle te voorkomen. Wanneer dit niet mogelijk is zorg er dan voor dat de tickets duidelijk zichtbaar op je smartphone staan voordat je naar het park komt zodat we deze snel en veilig kunnen scannen.

Heb ik een ticket nodig voor een kind jonger dan 3 jaar?

Nee, dat is niet nodig. Kinderen van 0-2 jaar zijn gratis.

Maatregelen

Welke maatregelen hebben jullie getroffen?

Om je bezoek veilig en verantwoord te laten verlopen hebben we zowel voor- als achter de schermen maatregelen getroffen. Al deze maatregelen dragen bij aan een van de volgende punten:

  • We zorgen voor 1,5 meter afstand tussen huishoudens. Denk hierbij aan extra ruimte in onze filmzalen, tribunes en wandelpaden.
  • We zorgen voor voldoende en heldere informatie.
  • We zorgen voor extra hygiëne maatregelen.
Kan ik mijn handen ergens desinfecteren?

Ja dat kan. Bij de ingang van het park, het restaurant “Deltaplaza”, bij alle toiletgebouwen, en op meerdere centrale locaties op het park zijn desinfectiemiddelen beschikbaar om je handen mee te schoon te maken.

Wordt er extra schoongemaakt?

Zeker! Toiletten worden met grote regelmaat gereinigd en medewerkers zijn continu bezig om handcontactpunten op het park te reinigen en/of desinfecteren.

Kan ik met contant geld betalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kunt enkel contactloos met pin of mobiele telefoon betalen.

Mag ik een mondkapje op?

Voor een bezoek aan Deltapark Neeltje Jans is een mondkapje niet verplicht, als je er toch graag een wilt dragen dan kan dat natuurlijk. Mondkapjes zijn te koop op ons park bij de informatiebalie en in de parkwinkel.

Wat verwachten we van jou?

Neem de algemene basisregels van het RIVM zo veel mogelijk in acht. Was regelmatig je handen, hoest en nies in de binnenkant van je elleboog, houd voldoende afstand van anderen.

Als je (milde) verkoudheidsklachten hebt zoals niezen, keelpijn, loopneus, licht hoesten, en/of verhoging/koorts, moet je thuis blijven. Heeft iemand uit je gezin koorts dan moet iedereen uit het gezin thuis blijven.

Het RIVM zegt dat kinderen t/m 12 jaar geen 1,5 meter afstand hoeven te bewaren. Alle andere hygiënemaatregelen gelden wel voor kinderen.

Vragen over het park

Kan ik een ticket kopen om alleen de stormvloedkering of het aquarium te bezoeken?

Nee, dat kan niet. Je koopt een kaartje voor het hele park. Een bezoek aan de stormvloedkering of het aquarium gebouw is alleen mogelijk wanneer je een geldig entreebewijs hebt.

Moet ik reserveren voor de rondvaart over de Oosterschelde?

Vooraf reserveren voor de rondvaart is niet mogelijk. Onze rondvaartboot heeft genoeg capaciteit. Kijk hier voor de actuele vaartijden.

Mag ik een huisdier in het park mee naar binnen nemen?

In verband met de veiligheid van je eigen huisdier en de dieren op het park is het helaas niet toegestaan om deze mee te nemen in het park. Wij beschikken ook niet over een opvang. In overleg kunnen hulphonden worden toegelaten. Neem hierover contact op via [email protected]

 

Is het park goed rolstoeltoegankelijk?

Het grootste gedeelte van het park is goed toegankelijk met een rolstoel. Er zijn echter een paar locaties waar je niet kunt komen met een rolstoel. Een gedeelte van de stormvloedkering is niet toegankelijk aangezien hier een trap is en geen lift. Tijdens de bouw van de stormvloedkering is geen rekening gehouden met mogelijke bezoekers aan dit gedeelte. Het eerste gedeelte van de stormvloedkering kun je wel gewoon bezoeken hier is een toegang voor rolstoelgebruikers.

Verder is het niet mogelijk om de walvisexpositie te bezoeken in een rolstoel aangezien dit gebouw bestaat uit ongelijke vloerdelen en een verdieping zonder lift. Alle overige locaties en bezienswaardigheden zoals de zeeleeuwenshow, aquariumgebouw en rondvaart zijn goed te bezoeken met een rolstoel. Een aandachtspunt is nog wel de doorgang van de deur op de rondvaartboot. De doorgang van de deur is 78 cm breed.

Kan ik een kluisje huren?

Op het park zijn kluisjes te huur. De kluisjes kun je activeren en betalen met muntgeld. De kosten voor het huren van een kluisje zijn € 3,- per dag. Neem dit bedrag (gepast) vooraf mee. Je kunt de kluisjes vinden bij de ingang van het hoofdgebouw Deltaplaza.

Deel Neeltje Jans
met je vrienden!

Online tickets met korting

Koop nu je online tickets voor seizoen 2020 en profiteer van extra online voordeel via onze website.

Volgende show: 13:30 uur - Dolfijnenshow
Op dit moment: Actueel weerbeeld als pictogram 22 °C